بذر رضا قوچان نژاد دکوراسیون ازدواج عروسی

بذر: رضا قوچان نژاد دکوراسیون ازدواج عروسی طراحی شماره شلوار زندگی تصویر کمپانی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات ۱۰ شخصیت منفور فوتبال دنیا را بشناسید

    به گزارش ایسنا و به نقل از فورفورتو، خیلی از افرادی که در این فهرست قرار گرفتند شاید از زوایای دیگر افراد دوست داشتنی باشند ولی به دلایل مختلفی خیلی منتقد دارند

    ۱۰ شخصیت منفور فوتبال دنیا را بشناسید

    ۱۰ شخصیت منفور فوتبال دنیا را بشناسید

    عبارات مهم : انگلیس

    نشریه فورفورتو ۱۰ شخصیت معروف و منفور فوتبال دنیا را معرفی کرده است.

    به گزارش ایسنا و به نقل از فورفورتو، خیلی از افرادی که در این فهرست قرار گرفتند شاید از زوایای دیگر افراد دوست داشتنی باشند ولی به دلایل مختلفی خیلی منتقد دارند و خیلی ها مخالف جدی آنها هستند و در واقع این افراد به صورت هایی منفور در فوتبال معروف شدند.

    ۱۰ شخصیت منفور فوتبال دنیا را بشناسید

    ۱۰- جان تری

    درون زمین بازی او کسی است که هر کسی دوست دارد او را در تیم خود داشته باشد. یک مدافع شجاع که حتی ترسی ندارد سرش را جلوی توپ قرار دهد. هواداران چلسی او را دوست دارند چون سمبلی از کلوب آنها هست. به همین خاطر است که لیز خوردن او در فینال لیگ قهرمانان اروپا هنگام زدن ضربه پنالتی، باعث تمسخر و خوشحالی خیلی ها شد. داشتن رابطه نامشروع با نامزد هم تیمی اش و انجام کارهای غیراخلاقی که باعث بعد گرفتن بازوبند کاپیتانی تیم ملی انگلیس از او شد از دلایل عمده نفرت از جان تری هست.

    به گزارش ایسنا و به نقل از فورفورتو، خیلی از افرادی که در این فهرست قرار گرفتند شاید از زوایای دیگر افراد دوست داشتنی باشند ولی به دلایل مختلفی خیلی منتقد دارند

    ۹- پیت وینکلمن

    او یکی از افرادی است که مسئول تهیه و توزیع اقلام ورزشی در فوتبال انگلیس است و علاوه بر آن ریاست کلوب میلتون را بر عهده دارد. او در سال ۲۰۰۱ کلوب ویمبلدون را به منطقه ای دیگر انتقال داد و ریاست تیم میلتون را بر عهده گرفت. تصمیمی که خشم خیلی ها را در فوتبال انگلیس برانگیخت. در انگلیس می گویند او یک جایگاه جهت تیمش در لیگ دسته یک انگلیس گرفت و به همین خاطر حق خوری کرده است.

    ۱۰ شخصیت منفور فوتبال دنیا را بشناسید

    ۸- الحاجی دیوف

    بازیکنی که دوست دارد منفور باشد. به تیم حریف آب دهان پرتاب می کند، تمارض می کند و هر کار غیراخلاقی که مورد نیاز باشد جهت تیمش انجام می دهد. استیون جرارد و جیمی کاراگر بازیکنانی هستند که به او خیلی حمله کردند و حتی زمانی که در لیورپول بودند، توانایی دیوف را زیر پرسش بردند و حضور او را جهت لیورپول مایه شرمساری دانستند.

    به گزارش ایسنا و به نقل از فورفورتو، خیلی از افرادی که در این فهرست قرار گرفتند شاید از زوایای دیگر افراد دوست داشتنی باشند ولی به دلایل مختلفی خیلی منتقد دارند

    ۷- لوچیانو موجی

    ۱۰ شخصیت منفور فوتبال دنیا را بشناسید

    در سال ۲۰۰۵ یوونتوس بازیکنان بزرگی چون بوفون، زلاتان ایبراهیموویچ و دل پیرو را داشت و نیازی نبود که تقلب کند. او در رسوایی فوتبال ایتالیا جهت تیم یوونتوس نقش اساسی داشت و داورها را جهت بازی های یوونتوس تعیین می کرد. او همچنین در تلاش بود تا بازار نقل و انتقالات فوتبال را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد. این تصمیم باعث شد تا او به سری B سقوط کند و دوباره به سطح اول فوتبال ایتالیا بازگردد.

    ۶- کریستیانو رونالدو

    وقتی دوران فوتبال رونالدو را نگاه کنیم، مسابقه او با مسی در کانون توجه بوده هست. در این بین او مورد نفرت عده زیادی قرار داده شد و حتی در بعضی مواقع هواداران خودی نیز به انتقاد از او پرداختند. خیلی از هواداران رئال نسبت به او حسی ندارند. حتی سپ بلاتر نیز زمانی او را مسخره کرد که زیاد به خود توجه می کند. نحوه خوشحالی ها و تظاهر هایی که جلوی دوربین بعد از گل می کند از دلایل نفرت بعضی از او بوده هست. همه این ها باعث شده است که خیلی ها رونالدو را بازیکنی مغرور بدانند که نحوه بازی و رفتارش این طور نشان می دهد.

    ۵- ریچارد کیس

    یکی از مجریان رسانه های ورزشی در انگلیس که به خاطر نگرش به زنان مورد تنفر قرار گرفته هست. بعد از یک اظهارنظر زشت در مورد کمک داور زن، شبکه اسکای اسپورت او را اخراج کرد. همچنین ویدئوهایی زیادی از او منتشر شد که او به تمسخر زنان حاضر در فوتبال پرداخته هست. هرچند او بعدها دوباره به رادیو و تلویزیون برگشت. نقش او در دادن میزبانی جام جهانی به قطر نیز یکی دیگر از دلایلی است که او را در صدر افراد منفور فوتبالی قرار داده هست.

    ۴- میشل پلاتینی

    یکی از افرادی است که رسوایی دریافت رشوه او از فیفا و نقش او در میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ در صدر اخبار مهم قرار گرفت. آینده پلاتینی تلخ بود. او در دهه ۸۰ عالی ترین فوتبالیست دنیا بود و الان یک شخصیت اخراجی که نمی تواند فعالیت داشته باشد. او در عوض کردن فرمت مسابقه های یورو و اعطای جام جهانی به قطر نقش اساسی داشت و مشخص شده است است که او در این زمینه رشوه دریافت کرده است تا رای خود را عوض کردن دهد.

    ۳- هارولد شوماخر

    او یک بار در صدر منفورترین آلمانی های تاریخ در یک رسانه فرانسوی بالاتر از هیتلر قرار گرفت. بعد از حرکت خشن او روی پاتریک باتیستون که این بازیکن را به کما فرستاد و سه دندانش شکست، شوماخر به شخصیتی منفور تبدیل شد. مصاحبه او بعد از بازی و عدم ناراحتی از این اتفاق به میزان نفرت از این بازیکن افزود.

    ۲- ژوزه مورینیو

    خیلی از افراد دنیا دوست ندارند وارد دعوا و جنگ شوند. عده ای جهت ارزش تفاوت نمی کند و افراد کمی هم هستند که به سراغ آن می روند. یک عده هم هستند که بدون فکر کردن به دعوا زندگی ارزش پیش نمی رود. از این چیزها انرژی می گیرند و از این که مورد نفرت باشند لذت می برند. این سبک زندگی یکی از بزرگترین مربیان دنیا هست. پپ گواردیولا، آرسن ونگر، ادن هازارد، نیمی از مادرید، تمام کاتالونیا و تمام مرسی ساید جزئی از مخالفان او هستند.

    ۱- سپ بلاتر

    در نهایت به صدر فهرست می رسیم. مدیر سابق فدراسیون جهانی فوتبال. او در سال ۲۰۱۳ در دانشگاه آکسفورد گفته بود مردم نمی دانند فوتبال یعنی چه. فوتبال یعنی ماشین چاپ اسکناس، او سال ها شور و شوق فوتبال را کنار زد و فقط به پول و درآمدزایی فکر کرد. صورت فوتبال زیر نظر بلاتر خراب شد. میزبانی هایی را با زد و بند به کشورها داد و در حق پخش و پرسشها تبلیغاتی زیادی دست برد و پول های زیادی را به جیب زد تا این که در نهایت دست او رو شد و بعد از ممنوع الفعالیت شدن، مجبور شد تمام این پول ها را بعد بدهد. سال ها طول می کشد تا فوتبال به صورت پاک خود برگردد و اثر این دوران از بین برود.

    واژه های کلیدی: انگلیس | فوتبال | فوتبالی | فوتبالیست | منفورترین | جام جهانی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

    ۱۰ شخصیت منفور فوتبال دنیا را بشناسید

    ۱۰ شخصیت منفور فوتبال دنیا را بشناسید


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار